پیامک عیـد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 

هر سینه که دوستدار زهراست
آشفتـه و بیقـرار زهراست
گنجینـه هفت آسـمان ها
در سینه ی خون نگار زهراست
از شرح کرامتش همین بس
عـالم همه وام دار زهراست

 

 

خدایا:تـو  نــوری به قلبم عطا کن که محصول قلبم رضای تو باشد

وقتی بارون میاد خدا بیشتر حس میشه چون بارون یعنی نقطه چین تا خدا

خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم…در دانستن تو،آرامشی است و در ندانستن من تلاطم،تو خود با آرامشت،تلاطمم را آرام ساز…

خداوند در قلب توست:و تــو در بیابان به دنبالش میگـــردی…

دلیل تنهاییم را تازه فهمیدم وقتی محبت کردم و تنها شدم،وقتی دوست

داشتم و تنها ماندم دانستم باید تنها شد و تنــها ماند تا خـــدا را فهمید.

ﺍﻟﻬﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺨﺸﯿﺪﻥ،ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ،ﺧﺪﺍﯾﯿﺖ ﺭﺍ ﺑﻨﮕﺮ…

ﺧﺪﺍﯾﺎ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ میگم ﺩﻟﮕﯿﺮ ﻧﺸﻮ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻗﺴﻢ ﺩﻧﯿﺎﺕ ﺗﻪ ﻧﺎﻣﺮﺩﯾﻪ!

خدایا با روزگارت در قیامت چه میکنی…اشتباه نمی کنم...نه گفته بودی از حق الناست نمیگذری…

خدایا…نه به گناه می افتی نه به جهنم میری‏!‏‏ خواهش می کنم‏ دستمو بگیر‏.

از روی برگرداندن دیگران نگران نباش تا وقتی که نگاه خدا رو به توست.

 




:: موضوعات مرتبط: $M$ , ,
:: برچسب‌ها: خـدایا , راهی نمی بینـم , حق الناست , خداوند در قلب توست , قیامت , گناه ,
:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Bahram
ت : چهار شنبه 28 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com